Kuka mitä missä milloin

Tekee vaan mieli vuodattaa. Ei, ei verta. En ryhdy siihen enää.


Sanoja pulppuaa ilman selkeää päämäärää. 

Auttaako se? En tiedä, kai se auttaa. Ei se pahaakaan tee.


Saavuttamattomat tavotteet. Likaiset tiskit. Järjetön pyykkivuori. Pölypalloja nurkissa.


Kuka minä olen? Miksi minä olen? Millainen ihminen minä olen?


Haluan olla iloinen, ystävällinen ja energinen ihminen.
En peiton alla lahoava ihmisvarjo.


“Nukun liikaa.

Silti vituttaa herätä

Sirpaleet lattialta kerätä

Ne on liian terävät

Mä nukun liikaa”

-Julma-Henri


En halua vajota sinne peiton alle.


Pitäisi syödä paremmin. Keho tarvii hyvää polttoainetta toimiakseen oikein. Kesällä jaksoin tehä ruuan kaks kertaa päivässä. Nyt nuudeleiden keitto on välillä hirveän uuvuttavaa.


Ihailen energisiä ihmisiä. Ihmisiä, jotka menevät, kokevat, tekevät ja ennen kaikkea pystyvät.


Päivät on samanlaisia. Kihlattu istuu koneella tai kattoo min kanssa netflixiä. Miä räplään kännykkää ja lahnaan sohvalla.


Kohta on joulu ja pitää jaksaa olla ihmisten ilmoilla.
Oon tosi sosiaalinen ja puhelias ihminen. Puoliso sano joskus että mulla on sellanen naama, että pitää moikata. Ja se on jotenkin vielä totta, koska tosi moni vieras ihminen tervehtii minua. Mut nykyään sosiaalisuus on uuvuttavaa. Saatan olla kaverin näkemisen jälkeen ihan kuitti.


Mikä mua vaivaa? Miks oon tällänen?


Kukapa tietäis…
Mut miä voin selvittää sen.

Ehkä min pitäis tutustua itteeni ennemmin ku kaikkii muihin. Selvittää kuka oon, mitä haluun ja miksi. Millanen ihminen oon ylipäätään.


Puoliso kuvaili sanoilla iloinen, ystävällinen, auttavainen ja rakastava.


Tuli hyvä mieli.
Kysyin vielä kaveriporukan ryhmässä, että millaseks ihmiseks ne minuu kuvailis.
Kiinnostavaa tietää miltä vaikutan ulospäin.


Pitäis meditoida. Rauhottua ja tunnustella varoen. Se on menny pari kertaa rikki ja raot ovat edelleen näkyvissä vaikkakin parantuneet. Kuka minä olen? Mistä minä pidän? Mitä minä haluan?


Se täytyy selvittää.

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Kärpäsloukun hoito

Suljettu osasto

Ikkunalaudan asukit pt.1