Sano päivää sille!

Aattelin kirjottaa tänne tälläsen tervehdys-postauksen, koska mulla on ollu ainakin miljoona erilaista blogia, oon tottunut kirjottamaan tälläsellä tyylillä. Mulla oli tapana kirjottaa päiväkirjatkin tällä tavalla :D

Oon siis 26-vuotias nainen Kymenlaaksosta ja mulla vaihtelee innostuksen kohteet aina luonnosta ja eläimistä, wiccalaisuuteen, moottoripyöriin, hiusten letitykseen, lukemiseen, piirtämiseen, käsitöihin, you name it. Mutta mulla on myös kaksisuuntainen mielialahäiriö, joten innostuksen kohteet vaihtelee aika paljon senkin vuoksi, ja mun on välillä tosi vaikeaa keskittyä yhteen asiaan kerrallaan.

Luonto ja lemmikit on kuitenkin mulla se kiinnostuksen, inspiraation, rakkauden ja arvostuksen kohde, joka on, ja pysyy.

Tällä hetkellä mulla ei ole "kuin" kaksi koiraa ja ikkunalaudallinen huonekasveja ja ideoita kuhiseva pää! :D

Tää olkoon min eka postaus, ei mitään tän kummempaa.


Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Kärpäsloukun hoito

Ikkunalaudan asukit pt.1

Suljettu osasto