Rakastan käsitöitä!

Oon aina rakastanut käsitöiden tekemistä ja aikuisiällä vielä enemmän. Virkkaaminen on se min juttu ja tykkään virkata kaikkea pehmoleluista pöytäliinaan.

Tällä hetkellä mulla on työn alla kihlatulle villasukat hänen lempivärisenä, eli punaisena.

Neulominen on niin pirun hidasta hommaa virkkaamiseen verrattuna, että mulla meinaa välillä mielenkiinto loppua kesken sukan. :D
Mutta latasin storytelin ja sen avulla on sukkakin valmistunut melkein huomaamatta!
Ja sit on tää ikuisuusprojekti matto, jota oon tehny aina vähän kerrallaan. Osastolla tuli virkattua aika monta kierrosta, mut voi olla että joudun purkamaan.
Mulla jäi se tuon maton ohje entiseen luuriin eikä muutenkaan ole edes matolle tarvetta.
Ennemminkin ajattelin tehdä pieniä koreja joihin sais kaiken ylimääräsen ryönän kätevästi piiloon.

Onko sulla jokin käsityö kesken? Kerro ihmeessä jättämällä kommentti :)

Kommentit

  1. Pitkästä aikaa minäkin virkkailin, niin se on tosiaan hirvittävän joutuisaa hommaa. Kesken on siis kesäkassi: kaikki osat on jo valmiina, mutta vielä viimeistelypesu ja yhdistely eli vielä tekemistä riittää. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Minä vielä menin ja purin sekä tuon sukan, että maton! Sukassa oli liikaa virheitä ja tajusin että ei tuo matto täällä meidän yksiössä mihinkään mahdu...
      Ikuista purkamista ja uuden luomistahan tuo virkkaus ja neulominen on!
      Muista sitten laittaa blogiisi kuvaa kun saat kesäkassin valmiiksi! :)

      Poista

Lähetä kommentti

Kiitos, että muistat minua kommentilla! :)

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Kärpäsloukun hoito

Ikkunalaudan asukit pt.1

Suljettu osasto