Masennus

Mulla on taas masennusvaihe menossa ja nukun ison osan päivistä. Suoraan sanoen vituttaa mutta kun väsyttää ihan jatkuvasti.



Asiat jää hoitamatta, keittiössä on sellainen tiskivuori etten jaksa edes aloittaa sen setvimistä. Enkä oo varmaan taas kolmeen päivään käyny suihkussa.


Otan lääkkeet aina klo 8, klo 14 ja klo 20. Mulla menee hirveä kasa lääkkeitä ja tuntuu silti että tää alavireys vaan jatkuu. Tosin mulla on lääkäri parin viikon päästä, niin siellä varmaan katotaan vähän tota lääkitystä taas.


Aikaisemmin minulla hoidettiin vain masennusta Venlaflaxin nimisellä lääkkeellä, joka on ssrni -lääke, ja mulle selvis vasta osastolla, että se lääkitys on vaan pahentanut min sairautta.

Elämä tälläsen pään kanssa osaa olla niin pirun hankalaa...

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Kärpäsloukun hoito

Ikkunalaudan asukit pt.1

Suljettu osasto