Hulluna huonekasveihin

Oon aina rakastanut luontoa ja kasveja, ja nyt kun tarkemmin mietinkin, mullahan on aina ollut edes yksi huonekasvi. Mutta pari vuotta sitten, maanisen kauden aikana, hurahdin huonekasveihin ihan urakalla ja hommasin käytänössä viidakon kotiini.. :p

Sitten tapahtuikin elämäni suurin mullistus, kun löysin uuden rakkauden ja päätin yli 10 vuoden pituisen parisuhteen ollakseni nykyisen kihlattuni, elämäni rakkauden kanssa.

Orkidea on lempikasvini ylitse muiden.
Erityisesti ihan perus perhoskämmekkä eli tuo kaikkien tuntema markettiorkidea. :D

Mutta kyllä mulle kelpaa kasvi, kun kasvi ja suurimman osan saan pidettyä hengissäkin! Tää kuva on noin vuoden takaa kun hamstrasin kasveja ja otin pistokkaita kuin mikäkin Hemuli..

Tota maijaa mulla on aivan järjetön ikävä, koska se oli yks min rakkaimmista ja otin sen kihlatunkin luo turvaan, mut se ei koskaan sopeutunut omakotitaloelämästä kerrostaloon. :(

Tässä min kaikki perhoskämmekät ja rakastan niitä niiiiiiiiin paljon!! Ne on kaikki edelleen min isin luona, vaikka ollaan asuttu Tonin kanssa yhdessä kohta vuosi... Huoh, oon vaan joskus niin huono saamaan asioita aikaseksi, ja sepä se perimmäinen syy onkin siihen, miksi mulla ei enää oo tätä upeaa kasvikokoelmaa. :'(
Kaktukset ja mehikasvit on kanssa aina ollu lähellä min sydäntä. Varsinkin ihan sellaset pikkiriikkiset kaktukset on mulle jotenkin ihan äärimmäisen hellyyttäviä! <3

Näistä kummastakin asetelmasta on kaikki kasvit edelleen hengissä, jippiiii!!



Tää minuu surettaa eniten sen maijan lisäksi! Rakastan lihansyöjäkasveja mut tavalla tai toisella tunnun menettävän ne kaikki.
Mulla on ollu yhteensä kolme kärpäsloukkua ja yksi tötterölehti ja oon menettäny ne joko talvihorrokseen tai hoitamattomuuteen. Voi kyynel kuinka tuleekaan ikävä näitä kaikkia rehuja!!

Seuraavaksi taidankin tehdä päivityksen min nykyisistä rehuista... :D



Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Kärpäsloukun hoito

Suljettu osasto

Hei tonttu-ukot hyppikää!